RODO

 OGÓLNA KLAUZULA INFORMACYJNA

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), wskazuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kancelaria radcy prawnego Tomasz Bronk z siedzibą w Tczewie przy ul. Hanny Hass 38, kod pocztowy 83-110, NIP: 593-21-42-617, REGON: 383896910, tel. 696-05-10-37, e-mail: radca.bronk@gmail.com

2. jeżeli są już Państwo naszym klientem, kontrahentem lub osobą, która reprezentuje naszego klienta lub kontrahenta, informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych zawarte zostały w klauzuli informacyjnej dostarczonej Państwu przy zawarciu umowy;

3. jeżeli są Państwo osobą wyznaczoną przez naszego klienta lub kontrahenta do kontaktu z nami w sprawach związanych ze świadczeniem pomocy prawnej: Kancelaria przetwarza Pani/Pana dane, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z naszym klientem/kontrahentem,

4. podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), który polega na umożliwieniu kontaktowania się z Panią/Panem, wymiany korespondencji, w celach związanych z podejmowaną lub prowadzoną współpracą, wynikającą z zawartej umowy z naszym klientem/kontrahentem, który wyznaczył Panią/Pana do kontaktu z nami i ewentualnym ustaleniu, dochodzeniu lub obronie roszczeń, wynikłych na tle stosowania umowy z naszym klientem/kontrahentem, który wyznaczył Panią/Pana do kontaktu z nami,

5. dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do kontaktu, wymiany korespondencji, w związku z podejmowaną lub powadzoną współpracą, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń,

6. podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, ale konieczne do kontaktu czy wymiany korespondencji; jeżeli nie są Państwo naszym klientem, ani osobą, o której mowa w pkt 3, Kancelaria przetwarza Pani/Pana dane osobowe wyłącznie w celu prowadzenia korespondencji i
udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust 1 lit. f RODO) polegający na komunikacji, dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do rozwiązania sprawy czy udzielenia odpowiedzi,
a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby rozwiązać sprawę czy odpowiedzieć na pytanie w każdym przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4:

7. odbiorcą Pani/Pana danych mogą być nasi, podmioty z nami współpracujące, takie, jak w szczególności dostawcy usług internetowych.,

8. ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), Kancelaria nie będzie przekazywać Pani/Pana danych osobowych poza EOG.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KLIENTA

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), wskazuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kancelaria radcy prawnego Tomasz Bronk z siedzibą w Tczewie przy ul. Hanny Hass 38, kod pocztowy 83-110, NIP: 593-21-42- 617, REGON: 383896910, tel. 696-05-10-37, e-mail: radca.bronk@gmail.com

2. Kancelaria przetwarza Pani/Pana dane osobowe zamieszczone w Zleceniu w celu realizacji Zlecenia w zakresie niezbędnym do jego wykonania oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń, a także w związku z koniecznością dopełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;

3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit. b) Rozporządzenia – w celu realizacji Zlecenia w związku ze świadczeniem usług prawnych, art. 6 ust 1 lit. c) Rozporządzenia – w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku prowadzeniem działalności prawniczej, art. 6. ust 1 lit. f) Rozporządzenia – do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Kancelarię polegających na ustaleniu lub dochodzeniu ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi;

4. Kancelaria może udostępniać Pani/Pana dane osobowe podmiotom wspierającym Kancelarię w zakresie obsługi finansowo-księgowej, informatycznej, kurierskiej, a także współpracującym z nią kancelariom;

5. Kancelaria przetwarza Pani/Pana dane osobowe przez okres realizacji Zlecenia, a po jej wygaśnięciu bądź rozwiązaniu do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń bądź do momentu wykonania praw i obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym ustawy o
radcach prawnych oraz przepisów podatkowych i rachunkowych;

6. Ma Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, gdy nie ma podstaw do przetwarzania – prawo do żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);

7. Podanie danych osobowych Kancelarii jest warunkiem zawarcia umowy o świadczenie usług prawnych i jest konieczne do prawidłowego jej wykonywania.